Wednesday 26 December 2012

Warna

 Assalamualaikum, 
 Hello ,

 Iolls nak share something to uolls . Red alah merah la . Mesti ramai takut nak pakai something yang warna merah kan ? . Sebenarnye bukan takut kurang berani .Yela kan merah like very menonjol gitu . Iolls pon kekadang malu nak keluar dengan pakai something warna merah yang menonjol . Tapi bila iolls da pakai smua bende iolls nak warna merah sebab macam menonjol . Lagi2 bila pakai warna merah + purple wow u guys can amazing that ? . 


Curi dari En.Google



Uolls kena pandai main warne untuk kelihatan WOW . Bagi uolls yang mempunyai kulit yang putih + gebu ta perlulah risau untuk memilih warna baju atau make up untuk disesuaikan dengan kulit . Bagi uolls yang ta berape cerah macam iolls kena berhat-hati sedikit ya . Iolls akan bagi tips macam mana nak pilih warna yang sesuai dengan uolls dan menampakan uolls gorjes . 


Hitam :-

 Sesuai untuk semua orang tapi warna ini lebih kepada orang yang memiliki tubuh badan yang gebu. Sebab warna hitam membantu menyorokkan lemak atau bahagian2 yang berlemak

Merah:-

Warna merah memang sangat menonjol kepada uolls yang mempunyai kulit putih tapi bagi uolls yang berkulit sawo matang pon boleh tapi kalau da pakai satu barang berwarna merah jangan digandingkan dengan aksesori yang berwarna putih kerana ia akan nampak pelik di situ . Bagi uolls yang berkulit cerah tidak kesah kalau uolls nak pakai aksesori yang berwarna putih .

Putih :-

 Sesuai bagi uolls yang berkulit cerah dan tidak sesuai bagi uolls yang berkulit gelap boleh pakai tapi jangan terlalu banyak menggunakan warna putih ya .

Hijau :-

 Sangat sesuai bagi mereka yang berkulit sawo matang kerana warna hijau boleh menambahkan ilusi terang pada diri .Apabila uolls da pakai baju atau aksesori berwarna hijau boleh la digandingkan dengan warna kuning . 

Maroon :-

 Sesuai bagi mereka yang berkulit hitam manis . Jika uolls da pakai something yang berwarna maroon pakai something yang bertentangan dengan warna maroon bagi menampakkan colour blocking disitu . 

Coklat :-

 Coklat gelap sesuai bagi merak yang berkulit hitam dan coklat terang sesuai bagi mereka yang berkulit putih ataupun cerah . 

Ivory :-

 Sesuai untuk semua kerana ivory warna yang ta mencontrakan kulit . 


*SEMOGA TIPS INI BERGUNA*

No comments: