Sunday, 25 March 2012

Mata yang menawan

 Bagaimana nk mempunyai mata yang menawan meh sini sy ajar sikit kalo korung dh tahu carinye jgn lupe ajar kat orng yg x thu ye x payah nk kedekut ilmu sngt lah haha....ok kalo nk mate yg cantik x perlu nk lens sgtlh..ok korunk perlukan 2.50 je untok beli bnde nie murah kan bnde nie nme die timun korunk potong timun tu jgn nipis sgt lepas tu letak atas mate sejuk then,bru korunk tidor jgn lpe untok buat sekurng2nye seminggu 4 kali...

TIPS ke2

minum air yg paling sedih iaitu air kosong/putih pastikan ia ditapis dan dimasakkan dahulu kalo boleh minum lah byk2 die akan mencantikkan mata anda x perlu membazir beli lens sbb mate anda akan cantik macam dolls

2 comments:

♔Lady Ainaa♔ said...

serius air masak blh mncantikkan mate??? wooottt.. boleh la.. ena ni suke minum air kosong byk2.. ngeee... thanks 4 sharing dear

iffah inanie said...

welcome..